reklama
reklama

80 tys. nowych fanów dla oficjalnego profilu Łodzi. Wiemy, ile za to zapłacimy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: FB Screen

80 tys. nowych fanów dla oficjalnego profilu Łodzi. Wiemy, ile za to zapłacimy  - Zdjęcie główne

Rozstrzygnięto przetarg na ofertę pozyskania dla profilu miasta 80 tys. fanów | foto FB Screen

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźW maju łódzki magistrat ogłosił przetarg na pozyskanie nowych fanów, którzy powiększą grono obserwatorów oficjalnego profilu miasta na Facebooku. Chodziło o zdobycie 80 tys. nowych kont na drodze płatnej kampanii. Rozstrzygnął się przetarg na wykonawcę zlecenia – wiemy, ile miasto zapłaci za tę usługę.
reklama

Nowe lajki dla profilu Łodzi. Dlaczego miasto chce pozyskać więcej obserwatorów? 

Jak informowaliśmy wcześniej Urząd Miasta Łodzi zdecydował o powiększeniu grona fanów swojego oficjalnego fanpage’a na Facebooku. Magistrat ogłosił przetarg na znalezienie wykonawcy, który pozyska dla profilu 80 tys. nowych obserwatorów. Aktualnie fanpage posiada około 420 tys. fanów – miasto chce zwiększyć tę liczbę do pół miliona. 

reklama

- Rozbudowanie komunikacji na profilu Łodzi na Facebooku pozwoli lepiej i skuteczniej informować mieszkańców o inwestycjach, wydarzeniach i atrakcjach w mieście. Większa liczba fanów ułatwi także dotarcie z informacją i reklamą Łodzi do turystów. A w tym roku, po otwarciu Orientarium, promocja miasta w Polsce jest jednym z naszych priorytetów. Płatna kampania ma pomóc w pozyskaniu nowych fanów - realnych ludzi mieszkających w Polsce – poinformowało nas Biuro Rzecznika Prasowego Prezydent Miasta Łodzi.

W założeniach usługa miała kosztować nie mniej niż 50 tys. zł oraz nie więcej niż 130 tys. zł. Docelowo na 80 tysięcy nowych fanów mają składać się w 20% mieszkańcy miasta (oraz okolic do 30 km), a w 80% Polacy bez wykluczenia Łodzi. 

reklama

Zamówienie wzbudziło wiele emocji wśród mieszkańców, którzy w krytyczny sposób odnosili się do takiego sposobu wydatkowania pieniędzy z miejskiego budżetu. 

Przetarg rozstrzygnięty. Wiemy, ile miasto zapłaci za nowych fanów na Facebooku 

Do przetargu przystąpiły trzy firmy, które złożyły swoje oferty: warszawska wyceniła swoje usługi na 64 tys. zł, łódzka na 141 tys. zł i gdańska na 50,4 tys. zł. Trzecia, najtańsza oferta zwyciężyła i agencja z Gdańska została wykonawcą zadania. 

reklama

Firma pozyska nowych obserwujących dla strony wyłącznie w oparciu o płatne reklamy. Organiczne polubienia nie będą wliczane do wynagrodzenia wykonawcy.

Jak czytamy w Biuletynie Informacji Publicznej, termin realizacji zamówienia liczy się od dnia podpisania umowy do 31 listopada 2022 roku.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama