Nowe lajki dla profilu Łodzi. Dlaczego miasto chce pozyskać więcej obserwatorów?
Jak informowaliśmy wcześniej Urząd Miasta Łodzi zdecydował o powiększeniu grona fanów swojego oficjalnego fanpage’a na Facebooku. Magistrat ogłosił przetarg na znalezienie wykonawcy, który pozyska dla profilu 80 tys. nowych obserwatorów. Aktualnie fanpage posiada około 420 tys. fanów – miasto chce zwiększyć tę liczbę do pół miliona.
- Rozbudowanie komunikacji na profilu Łodzi na Facebooku pozwoli lepiej i skuteczniej informować mieszkańców o inwestycjach, wydarzeniach i atrakcjach w mieście. Większa liczba fanów ułatwi także dotarcie z informacją i reklamą Łodzi do turystów. A w tym roku, po otwarciu Orientarium, promocja miasta w Polsce jest jednym z naszych priorytetów. Płatna kampania ma pomóc w pozyskaniu nowych fanów - realnych ludzi mieszkających w Polsce – poinformowało nas Biuro Rzecznika Prasowego Prezydent Miasta Łodzi.
W założeniach usługa miała kosztować nie mniej niż 50 tys. zł oraz nie więcej niż 130 tys. zł. Docelowo na 80 tysięcy nowych fanów mają składać się w 20% mieszkańcy miasta (oraz okolic do 30 km), a w 80% Polacy bez wykluczenia Łodzi.
Zamówienie wzbudziło wiele emocji wśród mieszkańców, którzy w krytyczny sposób odnosili się do takiego sposobu wydatkowania pieniędzy z miejskiego budżetu.
CZYTAJ TAKŻE >>> Problemy na budowie tunelu średnicowego. Wjazd na teren zablokowany przez podwykonawców. Co dalej?
Przetarg rozstrzygnięty. Wiemy, ile miasto zapłaci za nowych fanów na Facebooku
Do przetargu przystąpiły trzy firmy, które złożyły swoje oferty: warszawska wyceniła swoje usługi na 64 tys. zł, łódzka na 141 tys. zł i gdańska na 50,4 tys. zł. Trzecia, najtańsza oferta zwyciężyła i agencja z Gdańska została wykonawcą zadania.Firma pozyska nowych obserwujących dla strony wyłącznie w oparciu o płatne reklamy. Organiczne polubienia nie będą wliczane do wynagrodzenia wykonawcy.
Jak czytamy w Biuletynie Informacji Publicznej, termin realizacji zamówienia liczy się od dnia podpisania umowy do 31 listopada 2022 roku.
SPRAWDŹ >>> Podbili social media, podbijają też Łódź. Influencerzy na festiwalu See Bloggers 2022 [zdjęcia]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.