Dotychczas Carrefour w Polsce pod swoją marką oferował napoje energetyczne w wersji light oraz mojito, które można było nabyć w puszkach 250 ml i w butelkach 1-litrowych.
Jak donosi portal dla-handlu.pl, Agencja Altavia przygotowała projekty puszek linii napojów energetycznych dla kobiet, które będzie firmował Carrefour. Energetyki dla pań mają w składzie witaminy, taurynę oraz kofeinę. Grupę docelową nowego produktu Carrefoura stanowią młode kobiety, które wiodą aktywny tryb życia i uprawiają sport.
Projektem opakowań napojów zajęła się Agencja Altavia, która od kilku lat współpracuje z Carrefour w zakresie projektu opakowań dla marki własnej sieci. W 2018 roku agencja opracowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Natomiast w roku 2017, Altavia Polska zrealizowała 259 projektów w ramach rebrandingu opakowań marek własnych Carrefour.
Źródło: dla-handlu.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.