reklama
reklama

Nowy sklep w Pasażu Łódzkim. Miłośnicy kawy powinny być zadowoleni

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Lagardère Travel Retail

Nowy sklep w Pasażu Łódzkim. Miłośnicy kawy powinny być zadowoleni - Zdjęcie główne

Lokal działa w Łodzi od 20 listopada | foto Lagardère Travel Retail

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźOd kilku dni w Pasażu Łódzkim działa nowy sklep. Zrobimy to nie tylko zakupy, ale również napijemy się na przykład kawy.
reklama

Od 20 listopada w Pasażu Łódzkim jest otwarty nowy sklep, a właściwie sklep i kawiarnia w jednym. Takie hybrydowe połączenie stworzyła firma Lagardère Travel Retail. 

Inmedio So Coffee Park. Do nowego salonu nie tylko na zakupy 

Lokal, o którym mowa to Inmedio So Coffee Park. Jest czynny codziennie od 9 do 21, a w niedzielę od 10 do 19.00. Mieści się w pasażu handlowym Pasażu Łódzkim, obok sklepu H&M. 

Inmedio to salony, które możemy napotkać w całej Polsce, które w swojej ofercie mają bo­ga­ty wy­bór ty­tu­łów pra­so­wych (za­rów­no te pol­skie jak i za­gra­nicz­ne), książ­ki, ar­ty­ku­ły pre­zen­to­we, a także sło­dy­cze, na­po­je, oraz usługi dodatkowe: telekomunikacyjne, kurierskie czy LOTTO'. 

reklama

Dodajmy jednak, że połączenie salonu i kawiarni nie zdarza się często. Dlatego łodzianie, którzy lubią wypić kawę na zakupach, mogą być szczególnie zadowoleni. 

Salon został tak połączony, że tworzy ze sobą dwa, ale bardzo spójne, światy: ulicy i parku. Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce, tłumaczy, że Inmedio So Coffee Park to ich odpowiedź na potrzeby klientów, którzy w przestrzeniach handlowych poszukują czegoś więcej niż tylko zakupów.

 Współczesny klient jest coraz bardziej wymagający. Gdy decyduje się na zakupy stacjonarne, oczekuje, że nie tylko załatwi obowiązki, ale będzie to dla niego atrakcyjne doświadczenie. Aby odpowiedzieć na te potrzebę, konieczne jest nowe podejście do projektowania przestrzeni handlowych. Funkcjonalność lokalu to podstawa, ale niewystarczająca - wnętrze powinno być przemyślane, inspirujące, zachęcać do spędzania w nim czasu

reklama

​- zaznacza Dariusz Sinkiewicz.

W części sklepowej wykorzystano elementy kojarzące się z ulicą: industrialne, metalowe siatki na ścianach i kolorowe ledony z nazwami kategorii. Natomiast część kawiarniana przypomina park. Możemy oczekiwać, że w lokalu profesjonalni bariści przygotoują nam klasyki So Coffee, w tym kawy, ciasta, świeżo wyciskane soki czy lody z własnej manufaktury. Dodatkowo w ofercie znalazły się dwa zupełnie nowe napoje kawowe dostępne tylko w tej lokalizacji: latte z popcornem karmelowym o nazwie „Karmelowy Odlot” oraz latte z piankami 

reklama

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama