Reklama

Reklama

Prowadzisz warsztat samochodowy? Rozwiń swój biznes

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Prowadzisz warsztat samochodowy? Rozwiń swój biznes - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Na terenie naszego kraju funkcjonuje blisko 30 000 warsztatów samochodowych. Jak widać, konkurencja w tym sektorze działalności biznesowej jest duża.  

Warto wiedzieć, jak utrzymać się na rynku? Jak współczesne warsztaty postrzegane są przez potencjalnych klientów i jakie działania warto wdrożyć, by uzyskać przewagę konkurencyjną. Jeśli jesteś właścicielem tego rodzaju działalności, poznaj nasze wskazówki, dzięki którym do Twojego warsztatu będą ustawiać się długie kolejki.

Jakie są warsztaty samochodowe w Polsce?

Podobno znalezienie dobrego mechanika graniczy dzisiaj z cudem. Niestety, w Polsce nadal funkcjonuje stereotyp, zgodnie z którym w warsztatach samochodowych nadużywa się zaufania klientów. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich działalności tego rodzaju, ale z całą pewnością należy starać się o zdobycie lojalności właścicieli pojazdów. Liczy się przede wszystkim profesjonalizm, wykwalifikowana kadra, najlepszej jakości sprzęt techniczny, ale i rozbudowany asortyment. W nowoczesnym warsztacie klient ma wybór i nie musi ograniczać się jedynie do naprawy auta. W tym samym miejscu nabędzie niezbędne części, ale i elementy wyposażenia samochodu czy gadżety, które wpływają na komfort codziennego podróżowania.

Właśnie dlatego zaleca się, by wszystkie warsztaty samochodowe, które tylko chcą uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, rozwijały się w kierunku rozszerzania proponowanej oferty. Z łatwością można to zresztą robić i nie trzeba w tym celu realizować sporych inwestycji finansowych. Wystarczy podjąć współpracę z bezpośrednimi producentami czy hurtownikami. Hurtowy zakup opon czy wszelkich elementów wyposażenia auta, które ma oferować warsztat samochodowy, może odbywać się na naprawdę preferencyjnych warunkach. Wystarczy spojrzeć na platformaopon.pl, dzięki której można podejmować współpracę z hurtownikami z całej Polski i wybierać tych, którzy oferują swoje produkty w najniższej cenie albo dogodne warunki dostawy.

Ile pieniędzy zostawia przeciętny właściciel samochodu?

Czy wiesz, że przeciętny właściciel auta w Polsce zostawia w warsztacie samochodowym blisko 1800 złotych, biorąc pod uwagę coroczną naprawę pojazdu mechanicznego? A mógłby o wiele więcej, jeśli tylko oprócz usługi naprawiania czy konserwacji samochodów oferowano by mu więcej.

Współczesny właściciel samochodu nie ma czasu na szukanie różnych podmiotów, w których znajduje wszelkie wyposażenie auta. Chce mieć możliwość załatwienia wszystkiego w jednym miejscu. Jeśli weźmiemy pod uwagę najwyższą jakość obsługi, okaże się, że to do takiego warsztatu ustawiają się długie kolejki. Przedsiębiorca, który stawia na rozwój warsztatu samochodowego, powinien zdać sobie sprawę nie tylko z coraz większej konkurencji, ale i coraz większych wymagań ostatecznych odbiorców. Opony ciężarowe, opony rolnicze, osobowe albo przemysłowe, to tylko niektóre z elementów szerokiej propozycji, jaką powinien mieć każdy warsztat samochodowy. Takie obiekty powinny już dawno rozwinąć swoją działalność i nie poprzestawać jedynie na oferowaniu usług.

Platforma Opon
Artykuł na podstawie materiałów ze strony internetowej: PlatformaOpon.pl - Internetowa Platforma B2B dla branży oponiarskiej

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy