reklama
reklama

SMART CITY. Miasto XXIIw. – z cyklu Kreatywna Firma na kanale INTV

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

SMART CITY. Miasto XXIIw.  – z cyklu Kreatywna Firma na kanale INTV - Zdjęcie główne

Magdalena Sobczak-Santasouk – Project Manager BikeU Sp. z o.o., 

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźW grudniu rozpoczęliśmy publikację cyklu Kreatywna Firma Poświęconego Smart City, którego partnerem jest Spółka Egis Projekt Polska.  Dla przypomnienia czym jest koncepcja SMART CITY? To nowy trend w dyskusji o rozwoju urbanistycznym i ewolucyjnym miast w XXIw., jakże na czasie w okresie przygotowywania przez Miasto Projektu Strategii Rozwoju Miasta Łodzi – „Łódź jutra”. 
reklama

Na kolejne pytania prowadzącego program Kreatywna Firma Jana Bociana,  dotyczących metod realizacji innowacyjnych projektów w miastach i koniecznego zaplanowania wparcia komunikacji z mieszkańcami odpowie Pani Magdalena Sobczak-Santasouk.

!reklama!

Na bazie doświadczeń zorganizowanego w Łodzi centrum wsparcia wdrażania nowych innowacyjnych projektów dla Grupy Egis oraz budowy centrum informacji i wparcia dla mieszkańców będą mogli Państwo wypracować i zaplanować komunikację kolejnych projektów „efektywnego miasta". 

Zapraszamy na kolejny odcinek poniedziałek 11 stycznia o godz. 19.00.  Aby przybliżyć państwu tematykę zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi kolejnego odcinka  z serii poświęconej SMART CITY – Pani Magdaleny Sobczak-Santasouk – Project Managera w BikeU Sp. z o.o.. 

reklama

11 stycznia – poniedziałek godz. 19.00 - Transmisja premierowa Seminarium SMART CITY. Technologie Miasta XXII w.  – Kreatywna Firma - Odcinek 5
program Jana Bociana
Gość: Magdalena Sobczak-Santasouk – Project Manager BikeU Sp. z o.o., 

reklama

Najczęściej spotykanym polskim tłumaczeniem SMARTCITY jest „miasto inteligentne”, z pewnością nie jest do doskonałe tłumaczenie i nie odzwierciedla kluczowego założenia tj. wykorzystania cyfrowych i telekomunikacyjnych technologii dla dostarczania coraz lepszych usług mieszkańcom i biznesowi. Równocześnie z wykorzystaniem technologii poprawiających komunikację pomiędzy zarządzającymi i dostawcami usług a mieszkańcami. Ważność nowych narzędzi komunikacji pomiędzy administracją, a mieszkańcami jest szczególnie ważna teraz w obliczu ograniczonej możliwości bezpośrednich spotkań, przy równoczesnych pracach nad strategicznymi dokumentami dla miasta. 

W rzeczywistości SMART CITY to „miasto efektywne”, które dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologicznych przyspieszjących obieg i wymianę informacji dostarcza mieszkańcom usług na coraz wyższym poziomie oraz rozwiązuje efektywnie problemy na terenach zurbanizowanych. Oznacza to również zgodnie z dokumentami Unii Europejskiej coraz bardziej interaktywną i elastyczną administrację miejską, bezpieczniejsze przestrzenie publiczne i zaspokojenie potrzeb starzejącego się społeczeństwa. 

reklama

Z pewnością w wyniku pandemii koronowiusa COVID-19 jesteśmy świadkami i uczestnikami gwałtownego zwiększania się roli technologii zarówno w naszym życiu codziennym, pracy, jak i współpracy z administracją i zarządzającymi miastami.  

KOLEJNE WYDARZENIA W RAMACH CYKLU

18 stycznia – poniedziałek godz. 19.00 - Transmisja premierowa Seminarium SMART CITY. Technologie Miasta XXII w.  – Kreatywna Firma - Odcinek 6

program Jana Bociana,

Gość: Marcin Jeż – Development Manager – BikeU Sp. z o.o.

reklama

25 stycznia – poniedziałek godz. 19.00 - Transmisja premierowa Seminarium SMART CITY. Technologie Miasta XXII w.  – Kreatywna Firma - Odcinek 7

program Jana Bociana

Gość: Andrzej Gienieczko - Dyrektor ds. PPP -  - Egis Projects Polska Sp. z o.o. 

Szczegóły emisji poszczególnych odcinków na stronie INTV.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama