CCC to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Jej sklepów nie brakuje zarówno w Łodzi, jak i okolicy. Dodatkowo gigant posiada również sieć Half Price, która obecna jest m.in. w Nowej Sukcesji, czy Galerii Łódzkiej.
Worldbox w nowym centrum handlowym pod Łodzią
Teraz do tej list można dopisać całkowite przejęcie kontroli nad spółką, do której należą sklepy kaes i Worldbox. Te marki również nie są obce łodzianom, choć na próżno szukać ich sklepów w naszym mieście. Wkrótce może się to zmienić.Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji wyraził zgodę na bezwarunkową zgodę na przejęcie MKRI. Spółka posiada obecnie blisko 200 sklepów odzieżowych w całej Polsce. Początkowo występowała pod nazwą kaes, ale po zawarciu umowy franczyzowej właśnie z Grupą CCC (pod koniec 2024 roku), zmieniła ją na Worldbox.
W ostatnim kwartale tego roku ma zostać otwartych 65 sklepów Worldbox. Natomiast w 2026 roku grupa planuje uruchomienie 100, a nawet 150 nowych salonów. Już wiadomo, że jeden z nich ma się pojawić w powstającym właśnie parku handlowym BIG Konstantynów. Otwarcie zaplanowano na październik 2026 roku. Wśród najemców ma się także pojawić salon CCC.
Poza tym multibrandowy sklep o powierzchni blisko 800 mkw na początku nowego roku ma się pojawić w Porcie Łódź.
Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC, w rozmowie z portalem DlaHandlu, już wcześniej informował, że 150-metrowe Worldbox-y z czasem będą zwiększyć swoją powierzchnię do 700 metrów kwadratowych. Ma się w nich znaleźć 60 proc. odzieży, 20 proc. obuwia i 20 proc. akcesoriów. Projekt zakłada powstanie do 2030 r. nawet 1200 sklepów z odzieżą casualowo-sportową. Jak wyliczał, sieć ma oferować odzież takich marek jak np. Champion, Reebok, Kappa, Shaq, Roxy, Juicy Couture, G-Star, Nautica, DC, Hunter, a do tego marki partnerów: adidas, Puma i Vans.
CCC przyznało, że okres sierpień-październik 2025 był dla grupy rekordowy pod względem tempa ekspansji. Odnotowano też historycznie najwyższy poziom przychodów w pojedynczym kwartale.
CCC to polska spółka akcyjna, która powstała w 1999 roku na bazie własnego konceptu handlowego Cena Czyni Cuda. Obecnie jest jednym z liderów europejskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i odzieży.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.