Salon mieści się w centrum handlowym Manufaktury, na poziomie pierwszym. NAOKO słynie z odwagi, autentyczności i barwnej awangardy kobiecej mody. Ich projekty są pełne unikalnych wzorów i wyrazistych kolorów, a każda kolekcja stanowi manifest indywidualności i przestrzeń do wyrażania siebie poprzez stylizacje. Marka znana jest także z kreatywnych współprac z gigantami popkultury – na koncie mają m.in. kolekcję Harry Potter, Atomówki czy Friends.
Butki otworzył się w nowej lokalizacji. Tak zmieniło się NAOKO w Manufakturze
Butik NAOKO jest obecny w Manufakturze od kilku lat, teraz jednak przeszedł przemianę – w nowej lokalizacji marka zdecydowała się na uruchomienie konceptu NAOKO Studio – przestrzeni pełnej koloru, designu, muzyki i inspiracji.
(Manufaktura)
– Manufaktura nie jest dla mnie zwykłym centrum handlowym. To prawdziwe serce Łodzi – miejsce, w którym spotyka się włókiennicza historia miasta z jego nowoczesnym rytmem i energią. NAOKO powstało właśnie w Łodzi, więc obecność w Manufakturze jest dla mnie czymś symbolicznym – to trochę jak powrót do źródeł, ale w nowej, współczesnej formie
– wyjaśnia Monika Szyndler, właścicielka NAOKO.
– To miasto ukształtowało naszą markę i sposób myślenia: odwagę, kreatywność, otwartość na eksperymenty. Łódź zawsze była miejscem, gdzie pracowite i pełne pasji kobiety budowały swoją siłę – i my kontynuujemy tę historię na swój sposób. Otwarcie butiku w Manufakturze traktuję jako manifest: chcemy pokazać, że choć NAOKO dziś działa na skalę międzynarodową, ton nasze serce wciąż bije w Łodzi
– dodaje.
Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury przyznaje, że w centrum bardzo świadomie budowany jest miks najemców, w którym globalne brandy funkcjonują obok lokalnych marek, a pop-up’y i krótkoterminowe współprace z młodymi firmami pozwalają nam identyfikować potencjały i rozwijać długofalowe relacje. - NAOKO jest doskonałym przykładem tej strategii – zaczynali u nas jako niewielki, łódzki brand, a dziś działają jako nowoczesny koncept butikowy, z rzeszą lojalnych klientek i międzynarodowymi współpracami na koncie. To dla nas dowód, że wspieranie lokalnych partnerów ma sens i buduje unikalną tożsamość Manufaktury – podkreśla.
(Manufaktua)
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.