reklama

Ta marka jest bardzo dobrze znana łodzianom. Właśnie wróciła do Manufaktury

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Manufaktura

Ta marka jest bardzo dobrze znana łodzianom. Właśnie wróciła do Manufaktury - Zdjęcie główne

Salon mieści się w centrum handlowym Manufaktury,  na poziomie pierwszym | foto Manufaktura

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźDo Manufaktury powróciła marka modowa założona w Łodzi przez małżeństwo – Monikę i Jacka Szyndlerów.
reklama

Salon mieści się w centrum handlowym Manufaktury,  na poziomie pierwszym. NAOKO słynie z odwagi, autentyczności i barwnej awangardy kobiecej mody. Ich projekty są pełne unikalnych wzorów i wyrazistych kolorów, a każda kolekcja stanowi manifest indywidualności i przestrzeń do wyrażania siebie poprzez stylizacje. Marka znana jest także z kreatywnych współprac z gigantami popkultury – na koncie mają m.in. kolekcję Harry Potter, Atomówki czy Friends.

Butki otworzył się w nowej lokalizacji. Tak zmieniło się NAOKO w Manufakturze 

Butik NAOKO jest obecny w Manufakturze od kilku lat, teraz jednak przeszedł przemianę – w nowej lokalizacji marka zdecydowała się na uruchomienie konceptu NAOKO Studio – przestrzeni pełnej koloru, designu, muzyki i inspiracji.

reklama

(Manufaktura)

 – Manufaktura nie jest dla mnie zwykłym centrum handlowym. To prawdziwe serce Łodzi – miejsce, w którym spotyka się włókiennicza historia miasta z jego nowoczesnym rytmem i energią. NAOKO powstało właśnie w Łodzi, więc obecność w Manufakturze jest dla mnie czymś symbolicznym – to trochę jak powrót do źródeł, ale w nowej, współczesnej formie

– wyjaśnia Monika Szyndler, właścicielka NAOKO.

– To miasto ukształtowało naszą markę i sposób myślenia: odwagę, kreatywność, otwartość na eksperymenty. Łódź zawsze była miejscem, gdzie pracowite i pełne pasji kobiety budowały swoją siłę – i my kontynuujemy tę historię na swój sposób. Otwarcie butiku w Manufakturze traktuję jako manifest: chcemy pokazać, że choć NAOKO dziś działa na skalę międzynarodową, ton nasze serce wciąż bije w Łodzi

reklama

– dodaje.

Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury przyznaje, że w centrum bardzo świadomie budowany jest miks najemców, w którym globalne brandy funkcjonują obok lokalnych marek, a pop-up’y i krótkoterminowe współprace z młodymi firmami pozwalają nam identyfikować potencjały i rozwijać długofalowe relacje.  - NAOKO jest doskonałym przykładem tej strategii – zaczynali u nas jako niewielki, łódzki brand, a dziś działają jako nowoczesny koncept butikowy, z rzeszą lojalnych klientek i międzynarodowymi współpracami na koncie. To dla nas dowód, że wspieranie lokalnych partnerów ma sens i buduje unikalną tożsamość Manufaktury – podkreśla. 

(Manufaktua)

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
logo