!reklama!
WYDZIAŁ PRAW JAZDY I REJESTRACJI POJAZDÓW
Załatwienie sprawy związanej m.in. z zarejestrowaniem pojazdu, wymianą dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na zamieszczenie badania technicznego, odbiorem dowodu rejestracyjnego, wydaniem profilu kandydata na kierowcę, wydaniem wtórnika prawa jazdy, odbiorem prawa jazdy jest możliwe po wcześniejszym umówieniu się na wizytę za pośrednictwem strony internetowej: www.archiwum.uml.lodz.pl/rezerwacja/Na stronie internetowej, obok nazw z grupami spraw widnieją odnośniki do BIP z informacją o zakresie spraw, których realizacja jest możliwa po rezerwacji wizyty w danej grupie wraz ze szczegółowym opisem procedury rozpatrzenia wniosku i wykazem niezbędnych dokumentów.
Ponadto, odbiór praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych, których wydanie jest bezpośrednim skutkiem rozpatrzonych wniosków umieszczonych w pojemnikach ustawionych przy wejściach do Urzędu może nastąpić po uprzednim umówieniu terminu wizyty za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: pjr@uml.lodz.pl , komunikacja@uml.lodz.pl lub telefonicznie: 42 638 50 19 – prawa jazdy, 42 638 51 45, 42 638 51 46 – dowody rejestracyjne.
W Wydziale, po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie lub drogą elektroniczną, realizowane są także sprawy dotyczące:
- ośrodków szkolenia kierowców, instruktorów i wykładowców - nr tel. 42 638 58 21; adres e-mail: pjr@uml.lodz.pl
- stacji kontroli pojazdów i diagnostów samochodowych (osób posiadających uprawnienie do wykonywania badań technicznych) - nr tel. 42 638 58 13; adres e-mail: pjr@uml.lodz.pl
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
Sprawy związane z dowodami osobistymi
- Bałuty - 42 638 50 73, dowodybaluty@uml.lodz.pl
- Górna – 42 638 56 05, dowodygorna@uml.lodz.pl
- Polesie - 42 638 52 21, dowodypolesie@uml.lodz.pl
- Śródmieście - 42 638 57 11, dowodysrodmiescie@uml.lodz.pl
- Widzew – 42 638 54 33, dowodywidzew@uml.lodz.pl
- 42 638 50 80, ewidencjabaluty@uml.lodz.pl
- 42 638 52 09, ewidencjapolesie@uml.lodz.pl
- 42 638 54 36, ewidencjawidzew@uml.lodz.pl
- tel. 42 638 46 30, koordynacja.ewidencja@uml.lodz.pl
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI Z MIESZKAŃCAMI
Sprawy związane z potwierdzaniem profilu zaufanego
- Kontakty dla wszystkich rejonów Miasta: 42 272 63 41, zkm@uml.lodz.pl
- Bałuty – 42 638 50 80, ewidencjabaluty@uml.lodz.pl
- Polesie, Górna – 42 638 52 09, ewidencjapolesie@uml.lodz.pl
- Widzew – 42 638 54 36, ewidencjawidzew@uml.lodz.pl
- Śródmieście – 42 638 46 30, ewidencja@uml.lodz.pl
- zkm@uml.lodz.pl , 42 272 63 13
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (wejście od pasażu Schillera) przyjmuje wnioski oraz wydaje identyfikatory upoważniające do wjazdu na ulicę Piotrkowską na odcinku od pl. Wolności do al. Mickiewicza/al. Piłsudskiego po wcześniejszym umówieniu się na wizytę pod nr tel: 272 63 41 lub drogą elektroniczną: zkm@uml.lodz.pl
URZĄD STANU CYWILNEGO
- kontakt w sprawie małżeństw: usc.sluby@uml.lodz.pl
- kontakt w sprawie urodzeń: usc.urodzenia@uml.lodz.pl
- tel kontaktowy: 42 638 50 97 (wspólny dla małżeństw i urodzeń).
BIURO PROMOCJI ZATRUDNIENIA I OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ UMŁ
Od 13 maja br. uruchomiono w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa obsługę przedsiębiorców w zakresie spraw dotyczących:
- licencji, zezwoleń i zaświadczeń dotyczących wykonywania krajowego transportu drogowego (np.: taksówki, przewóz osób i rzeczy, zaświadczenia na potrzeby własne),
- projektów realizowanych ze środków unijnych.
Interesanci obsługiwani będą wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na wizytę pod numerami telefonów:
- Oddział ds. Krajowego Transportu Drogowego: 42 638 55 30; 42 638 53 83 (sprawy dotyczące licencji, zezwoleń i zaświadczeń na potrzeby własne);
- Oddział Projektów Własnych: 42 638 55 61, 42 638 57 55 (sprawy dotyczące realizowanych przez Biuro projektów).
W celu sprawnej obsługi jest prośba o dotrzymywanie ustalonego terminu i godziny wizyty.
Osoby przychodzące do urzędu powinny być zaopatrzone w środki ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki osłaniające usta i nos) oraz własne długopisy.
Od 27 kwietnia br. uruchomiono obsługę przedsiębiorców w zakresie składania wniosków CEIDG-1 (wpis, zmiana, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Obsługa jest realizowana przez pracowników Oddziału Rynku Pracy i Ewidencji Działalności Gospodarczej na parterze budynku Urzędu Miasta Łodzi przy al. Politechniki 32.
Przedsiębiorcy obsługiwani będą wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Urzędu pod nr tel. 42 638 56 39. Uwaga, dzienna liczba wizyt ograniczona. W celu sprawnej obsługi jest prośba o dotrzymywanie ustalonego terminu i godziny wizyty.
Aby maksymalnie skrócić czas wizyty w Urzędzie rekomendowane jest wcześniejsze przygotowanie „wniosku roboczego” na stronie www.firma.gov.pl
Dostępna jest również forma składania wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bez potrzeby wizyty w Urzędzie, poprzez stronę www.firma.gov.pl i podpisywanie ich Podpisem Elektronicznym lub Profilem Zaufanym.
BIURO DS. REWITALIZACJI
Zadania biura są realizowane telefoniczne lub przez e-mail, skrzynki EPUAP, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W razie konieczności osobistego odbioru zaświadczenia, należy wcześniej umówić indywidualne spotkanie na konkretny dzień i godzinę w sekretariacie biura - nr tel. 42 638 57 58, adres e-mail: rewitalizacja@uml.lodz.pl.Umówienie spotkania będzie możliwe w godzinach 10:00 – 12:00 w każdy dzień pracy Urzędu Miasta Łodzi. Odbiór zaświadczenia w portierni przy wejściu do budynku przy ul. Piotrkowskiej 171. Podczas spotkania zachowane będą środki ochrony osobistej.
WYDZIAŁ SPORTU
Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr 42 638-48-36 lub pisząc na e-mail: wydzial.sportu@uml.lodz.pl
BIURO MIEJSKIEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW
W pilnych sprawach, w których niezbędny jest kontakt osobisty należy umówić indywidualne spotkanie pod nr 42 638 4656 lub pisząc na e-mail: mrk@uml.lodz.plSprawy związane z przyjmowaniem lub wydawaniem rzeczy znalezionych
Biuro Rzeczy znalezionych w Oddziale ds. Informacyjno-Kancelaryjnej Obsługi Mieszkańców (ul. Piotrkowska 153) przyjmuje i wydaje rzeczy znalezione po wcześniejszym umówieniu się na wizytę telefonicznie: nr tel. 42 638-57-34 lub drogą elektroniczną: zkm@uml.lodz.pl
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
Obsługa mieszkańców odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail, platformy EPUAP oraz telefonicznie.
- sekretariat MOSiR - sekretariat@mosir.lodz.pl, 42 636 85 17; 42 272 14 04
- Adres skrzynki EPUAP - mosir_lodz/skrytkaESP
- Wszystkie informacje kontaktowe oraz numery telefonów na obiekty MOSiR zamieszczone są na stronie: www.mosir.lodz.pl - www.mosir.lodz.pl/index.php/2015-05-27-08-02-6
BIURO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr tel. 42 638 40 37 lub pisząc na e-mail: bgm@uml.lodz.plWiększość spraw związanych z obsługą mieszkańców prowadzi Zarząd Lokali Miejskich.
- Rejon Obsługi Najemców 1 tel. 42 652 96 70 email: ron1@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 2 tel. 42 654 68 80 email: ron2@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 3 tel. 42 650 86 73 email: ron3@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 4 tel. 42 684 44 62 email: ron4@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 5 tel. 42 684 81 80 email: ron5@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 6 tel. 42 208 28 91 email: ron6@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 7 tel. 42 684 73 93 email: ron7@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 8 tel. 42 633 01 80 email: ron8@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 9 tel. 42 253 70 00 email: ron9@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 10 tel. 42 637 27 36 email: ron10@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 11 tel. 42 630 08 05 wew. 102 email: ron11@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 12 tel. 42 636 82 92 email: ron12@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 13 tel. 42 678 15 69 email: ron13@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 14 tel. 42 253 10 61 email: ron14@zlm.lodz.pl
- Rejon Obsługi Najemców 15 tel. 42 679 30 29 email: ron15@zlm.lodz.pl
WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ
- Kontakt dla klientów: tel. 42 638 49 12,
- komunalny@uml.lodz.pl ; sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
Wnioski i dokumenty należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez punkt podawczy przy ul. Piotrkowskiej 110.Informacje i wyjaśnienia udzielane są pod nr tel.:
- Kancelaria wydziału 42 638 47 49
- W sprawach dotyczących pozwoleń na budowę 42 638 43 51
- W sprawach dotyczących warunków zabudowy i infrastruktury 42 638 54 40
- e-mail: wuia@uml.lodz.pl
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
tel. 42 638 47 11, e-mail: srodowisko@uml.lodz.plW WOŚiR UMŁ realizowane są sprawy z zakresu ochrony środowiska, w tym dotyczące:
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471),
- decyzji zezwalających na odzysk, przetwarzanie lub zbieranie odpadów lub zezwoleń na zmianę klasyfikacji odpadów na produkty uboczne na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.),
- decyzji dotyczących pozwoleń zintegrowanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.)
Wydziale przy ul. Piotrkowskiej 113 istnieje możliwość pojedynczej obsługi po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (sekretariat 42 272 64 20) lub mailowo ( wks@uml.lodz.pl ). Obsługa jest możliwa tylko w zakresie składania wyjaśnień do uzgodnień dokumentacji projektowych związanych z ochroną zieleni (dot. spraw, których nie da się rozstrzygnąć telefonicznie lub mailowo).
Osoby umówione na spotkanie będą mogły przebywać w siedzibie Wydziału wyłącznie w przypadku posiadania własnych środków ochrony osobistej.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA
Centrum Zarządzania Kryzysowego — zgłoszenia niezmiennie przyjmowane są przez dyżurnych CZK pod numerem 42 638 49 49. Bezpośrednia obsługa klientów nie jest prowadzona.Oddział Spraw Obronnych — numery kontaktowe: 42 638 52 70, 42 638 52 79 dla następujących spraw:
- sprawy związane z ustaleniem i wypłatą świadczeń rekompensujących utracone wynagrodzenie ze stosunku pracy lub stosunku służbowego albo dochodów z prowadzonej działalności gospodarczej lub rolniczej które mogliby uzyskać w okresie odbywania służby wojskowej dla żołnierza rezerwy/osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy, który odbył ćwiczenia wojskowe;
- sprawy związane z uznaniem żołnierza w czynnej służbie wojskowej albo osoby, której doręczono kartę powołania do tej służby za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
- sprawy związane z pokryciem opłat związanych z utrzymaniem lokalu mieszkalnego przez żołnierza uznanego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
Kontakt przez sekretariat WZKiB, tel. 42 638 46 64
BIURO RADY MIEJSKIEJ W ŁODZI
- sekretariat: 42 638 41 36,
- sekretariat Przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miejskiej: 42 638 41 33
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.