reklama
reklama

Na wizytę u specjalisty przez call center. Pabianiczanom będzie łatwiej zapisać się do lekarza

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: PCM

Na wizytę u specjalisty przez call center. Pabianiczanom będzie łatwiej zapisać się do lekarza - Zdjęcie główne

Rejestratorki z call center mają obowiązek zajmować się wyłącznie osobami dzwoniącymi. | foto PCM

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Pabianice Żeby ułatwić pacjentom korzystanie ze specjalistycznych przychodni, Pabianickie Centrum Medyczne uruchomiło rejestrację call center. Działa ona pod numerem (42) 225 38 55.
reklama

Nowy system zapobiegnie problemom z dodzwonieniem się - wyznaczone do obsługi call center rejestratorki odbierają telefony przez cały czas pracy telefonicznej rejestracji medycznej.

- Odbywa się to w innym pomieszczeniu niż z okienkami, gdzie zapisy do poradni specjalistycznych prowadzi, a także udziela innych informacji, odrębny zespół rejestratorek - mówi Lidia Klimczak-Moszyńska, dyrektor ds. pielęgniarstwa w PCM. - Te z call center mają obowiązek zajmować się wyłącznie osobami dzwoniącymi. 

Najpierw formułki, potem połączenie

Dzwoniąc pod numer (42) 225 38 55, pacjent słyszy teraz informację o godzinach, w których pracuje telefoniczna rejestracja medyczna - od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15. Pojawia się też komunikat informujący o tym, że rozmowy są nagrywane oraz o przetwarzaniu danych osobowych. Formułki zajmują jednak chwilę, a zaraz po nich następuje połączenie z rejestratorką. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy dzwoniących równocześnie osób jest więcej – wtedy trzeba poczekać na swoją kolej.

- Zdajemy sobie sprawę, że jak w przypadku każdej nowości pacjenci potrzebują czasu, żeby przyzwyczaić się do call center - dodaje Lidia Klimczak-Moszyńska. - Ale z telefonicznym zapisaniem się na wizytę w przychodni specjalistycznej, jej odwołaniem czy zmianą terminu nie powinno być żadnych problemów. Takie rozwiązania sprawdzają się już w innych placówkach medycznych, zapewniając lepszą jakość obsługi i jesteśmy przekonani, że nasz szpital nie będzie pod tym względem wyjątkiem.

Na razie tylko do specjalistów

Przez call center można się teraz zapisać tylko do poradni specjalistycznych, ale PCM podejmuje starania, żeby w niedalekiej przyszłości pacjenci rejestrowali się w ten sposób również w pozostałych jednostkach.

Tradycyjna forma rejestracji – osobiście – pozostaje. Nie ulegają też zmianie godziny otwarcia okienek. Są one czynne od godz. 7 do 18.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama